Woon- en energievragen registreren

  • 28 januari 2022

Om de acties en dienstverlening aan het woonloket te registreren, biedt SOLVA zoals eerder gemeld naast WOONSOFT nog een tweede mogelijkheid van registreren aan: een handige spreadsheet, speciaal voor de woondiensten ontwikkeld door ons team.  

De informatie die je verzamelt door het registreren en bundelen van de belangrijkste vragen aan je loket, kan helpen bij het opstellen van enkele standaard antwoorden. Dat komt de kwaliteit en snelheid van de dienstverlening aan je loket ten goede. 
 
Timing: bezorg de gegevens voor de periode oktober-november-december 2021 vóór 11 februari aan je adviseur. Zo kunnen deze statistieken nog opgenomen worden in de rapportering naar Wonen-Vlaanderen en VEKA.

Woon- en energievragen registreren

In de spreadsheet die je vindt op ons deelplatform registreer je met gemak alle woon- en energievragen. Het is raadzaam dat elke medewerker het document bijhoudt. Centraliseer de gegevens dan per kwartaal in een algemeen bestand en bezorg dit 4 keer per jaar aan de adviseur lokaal woon- en energiebeleid of clustercoördinator.

Spreadsheet of woonsoft? 

Je kan enkel met de spreadsheet werken, enkel met woonsoft, met de twee of met je eigen systeem. De keuze is helemaal aan jou.  

Heb je nog vragen? Contacteer je adviseur. Die staat je bij met raad en daad.